Garantie
Bij Chef Furniture kunt u kopen met vertrouwen en wij willen dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankoop.
Wij raden u aan ons garantiebeleid te lezen voor u een aankoop doet, zodat u op de hoogte bent van ons beleid inzake terugbetalingen, retourzendingen en herstellingen en van uw rechten.
Alle goederen die in Nederland worden verkocht, worden altijd door Chef Furniture of een partner geleverd. U hebt recht op reparatie van de goederen als de goederen niet van aanvaardbare kwaliteit zijn en het gebrek geen ernstig gebrek is.
Houdt u er rekening mee dat de kwaliteitsgarantie van Chef Furniture alleen geldt voor de oorspronkelijke koper (garantie is niet overdraagbaar) en alleen voor producten die gebruikt worden voor redelijke huishoudelijke doeleinden. Producten die gebruikt worden voor commerciële doeleinden vallen niet onder de garantie.
Alle garantieperiodes beginnen vanaf de datum van aankoop
Indien u een vervangend product krijgt aangeboden als onderdeel van uw garantieclaim, blijft de oorspronkelijke garantieperiode van kracht. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin u geen recht heeft op een vergoeding.
Als goederen moeten worden geretourneerd, moeten de goederen binnen een redelijke termijn en in aanvaardbare staat worden geretourneerd. Deze termijn kan variëren van product tot product en kan afhankelijk zijn van het soort product dat u hebt gekocht en de prijs die u hebt betaald.
U kunt worden voorzien van een indicatieve reparatietijd, die kan variëren als gevolg van redenen buiten onze, of de reparateur redelijke controle, zoals beschikbaarheid van onderdelen en onjuiste fout beschrijving.
U kunt verplicht worden om arbeidsloon, taxatie en/of vrachtkosten te betalen, zoals wanneer goederen zijn beoordeeld als zijnde beschadigd door verwaarlozing, misbruik of ongeval, of wanneer uw rechten onder de Nederlandse Consumenten Wet of een fabrieksgarantie niet van toepassing zijn. Wij kunnen u een indicatieve vergoeding informeren, deze vergoeding kan variëren door redenen buiten onze controle.
Het is uw verantwoordelijkheid om de artikelen die u hebt gekocht op te meten. Als deze artikelen niet in liften, deuropeningen of gangen passen en of niet in uw ruimte passen en wij nogmaals moeten komen zult u de bezorgkosten moeten betalen voor de volgende keer.
Op Suar Boomstamtafels hebben onze klanten een half jaar garantie. Deze Garantie is van toepassing op een blad als die echt niet meer te gebruiken is, dit bepaalt Chef Furniture.
Wij raden u aan ons garantiebeleid te lezen voor u een aankoop doet, zodat u op de hoogte bent van ons beleid inzake terugbetalingen, retourzendingen en herstellingen en van uw rechten.
Alle goederen die in Nederland worden verkocht, worden altijd door Chef Furniture of een partner geleverd. U hebt recht op reparatie van de goederen als de goederen niet van aanvaardbare kwaliteit zijn en het gebrek geen ernstig gebrek is.
Houdt u er rekening mee dat de kwaliteitsgarantie van Chef Furniture alleen geldt voor de oorspronkelijke koper (garantie is niet overdraagbaar) en alleen voor producten die gebruikt worden voor redelijke huishoudelijke doeleinden. Producten die gebruikt worden voor commerciële doeleinden vallen niet onder de garantie.
Alle garantieperiodes beginnen vanaf de datum van aankoop
Indien u een vervangend product krijgt aangeboden als onderdeel van uw garantieclaim, blijft de oorspronkelijke garantieperiode van kracht. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin u geen recht heeft op een vergoeding.
Als goederen moeten worden geretourneerd, moeten de goederen binnen een redelijke termijn en in aanvaardbare staat worden geretourneerd. Deze termijn kan variëren van product tot product en kan afhankelijk zijn van het soort product dat u hebt gekocht en de prijs die u hebt betaald.
U kunt worden voorzien van een indicatieve reparatietijd, die kan variëren als gevolg van redenen buiten onze, of de reparateur redelijke controle, zoals beschikbaarheid van onderdelen en onjuiste fout beschrijving.
U kunt verplicht worden om arbeidsloon, taxatie en/of vrachtkosten te betalen, zoals wanneer goederen zijn beoordeeld als zijnde beschadigd door verwaarlozing, misbruik of ongeval, of wanneer uw rechten onder de Nederlandse Consumenten Wet of een fabrieksgarantie niet van toepassing zijn. Wij kunnen u een indicatieve vergoeding informeren, deze vergoeding kan variëren door redenen buiten onze controle.
Het is uw verantwoordelijkheid om de artikelen die u hebt gekocht op te meten. Als deze artikelen niet in liften, deuropeningen of gangen passen en of niet in uw ruimte passen en wij nogmaals moeten komen zult u de bezorgkosten moeten betalen voor de volgende keer.
Op Suar Boomstamtafels hebben onze klanten een half jaar garantie. Deze Garantie is van toepassing op een blad als die echt niet meer te gebruiken is, dit bepaalt Chef Furniture.